Питання і Відповіді

Закон України «Про захист прав споживачів» в статті 9 встановлює права споживача при придбанні товару належної якості. Зокрема, протягом 14 днів з моменту його доставки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем, Покупець має право обміняти товар на аналогічний або вимагати 100% повернення його вартості з вирахуванням витрат на доставку, якщо товар не задовольнив за формою, фасоном, кольором, розміром

або з ряду інших причин. Якщо Повернення товару відбувається через помилку Продавця, то то він зобов’язуються компенсувати усі витрати на його доставку при поверненні чи обміні.

Обов’язковою умовою для повернення чи обміну товару є:
  • фактичне не використання товару;
  • збереження товарного вигляду, споживчих властивостей, ярликів, аксесуарів та компонентів, що входять в комплектацію товару;
  • підтвердження факту покупки відповідними документами.

Увага!!! Товари, куплені на розпродажі, обміну та поверненню не підлягають.
В разі, якщо відправлений Покупцем товар було пошкоджено в процесі доставки, через неналежне пакування, гроші за такий товар не відшкодовуються.

У нашому інтернет-магазині від Львівської взуттєвої фабрики Мальви можете купити якісне, зручне взуття з натуральних матеріалів для Вашого малюка.

Завітайте до інтернет-магазину Взуття Мальви у Львові та оберіть взуття за своїми вподобаннями.

Ми цінуємо кожного клієнта та робимо процес “купити взуття” легким, доступним та швидким.

Оцініть якість взуття від українського виробника!


6 коментаріїв до “Питання і Відповіді

  1. Купували зимові чобітки для доці. Якість хороша, добротні, гарно пошиті, тепленькі. Розмірна сітка загалом відповідає представленій на сайті. Ми брали 28р., то я сказала б по устілці навіть трішки більше ніж заявляє виробник. Загалом задоволені, взуття підійшло. Проте хочу відмітити окремо доставку. Я б радила Вам співпрацювати ще з іншими перевізниками крім Нової пошти. Взуття дитяче маленьке, коробка була досить велика, така як на доросле. Тому доставка вийшла аж 80 грн. Це засмутило. Нова пошта дуже дорога. І ще моя порада працювати з передоплатою. Тобто перерахував всю суму на рахунок – і ви відправили, так значно економиться на доставці. Дякую!

    • Дякуємо Вам за відгук.
      Раді, що все підійшло і сподобалось.
      Ваші коментарі обов!язково врахуємо і будемо працювати на покращення умов для клієнтів.

  2. Добрый вечер! Сегодня получила наши туфельки, очень красивые и аккуратные.Обувь действительно идет полномерная, качество и цена на уровне.
    Минус конечно же это доставка наложенным платежом через НП, т.к. на сегодняшний день очень хочется на этом сэкономить.Спасибо))

    • Доброго дня! Добре, що Вам підійшло взуття. Стосовно доставки – ми працюємо в цьому напрямку і в найближчому майбутньому матимемо альтернативу.

  3. Доброго вечора) Чи співпрацюєте з організаторами СП? Якщо так, то які умови? І де можна подивитись опт ціни? Дякую)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *